Мобильный контент
Мобильный контент База данных Работа Форумы Блоги Подписка 

Новости CForum.ru

02.11. [Маркетинг]  ЗНТЦ (Зеленоградский нанотехнологический центр, Зеленоградский наноцентр) / MForum.ru

09.01. [Маркетинг]  ЦТС / MForum.ru

09.01. [Маркетинг]  МТС Энтертайнмент / MForum.ru

28.02. [Маркетинг]   Материнские платы / MForum.ru

01.10. [Бизнес]  Роботренды. Что нового в мире роботов и дронов / CForum.ru

24.04. [Бизнес]  Tele2 представила итоги работы на рынке мобильной коммерции на Дальнем Востоке / CForum.ru

13.10. [Бизнес]  Tele2 объявляет об акции "Бесплатные ретро-хиты" / CForum.ru

06.10. [Бизнес]  Компания J’son & Partners Consulting представляет оценки рынка цифровой дистрибуции музыки в Росси и в мире по итогам 2013 года / CForum.ru

18.09. [Бизнес]  Рейтинг мобильных разработчиков России 2014 от Тэглайн / CForum.ru

24.08. [Бизнес]  КСелл вышел на рынок мобильного эквайринга / CForum.ru

Мобильные телефоны на MForum.ru

Маркетинг

<P align=justify><small>35272</small>

UK Mobile Content Survay: What Consumers Want

Маркетинг

28.06.2007, CForum.ru

Опросы - едва ли не единственный относительно надежный источник информации о рынке. Британские исследователи подготовили новый отчет. Цена немалая, но, вероятно, приобретение отчета может быть оправдано, тем более, что делали его не только аналитики компании Informa Telecoms & Media, но и специалисты такого оператора, как Orange UK. Ниже приведен анонс отчета и контактные данные для его заказа.


"The UK mobile content market was worth ?661 million in 2006, with 50% of revenues coming from the 'mobile cash rich' 25-34 year olds." Source: Informa Telecoms & Media

UK Mobile Content Survey: What Consumers Want, analyses the results of a comprehensive survey by Informa Telecoms & Media - in association with Orange UK and fieldwork partner Starcom Mediavest exploring mobile content behaviour in which almost 2,000 mobile subscribers in the UK participated.

This report is the only source available in the market place that shows how UK consumers use their phones, what content they consume, what they are currently spending their money on, and what are the areas for growth in the future broken down by demographics (gender/age/location).

Key coverage includes

  • * Mobile services awareness by gender
  • * Mobile service usage
  • * Messaging usage
  • * Purchasing mobile content
  • * Paying to watch mobile TV
  • * Mobile content consumption
  • * Consumer attitudes toward mobile content
  • * Acceptance of mobile advertising
  • * The opportunity for services

Questions answered in the report include:

  • * Who is most likely to buy mobile TV?
  • * Who is most likely to buy mobile content?
  • * Which services are consumers using on their mobiles?
  • * What mobile content are consumers buying?
  • * How much is the average consumer spending on mobile content?
  • * How do consumers feel about receiving adverts on their mobile in exchange for cheaper or free content?

Alternatively you can order by contacting us, and quoting SLPS002E at our Customer Services Department

Tel: +44 (0)20 7017 5533; Fax: +44 (0)20 7017 4783
Email: telecoms.enquiries @ informa.com
Post: Informa Telecoms & Media Customer Services
Sheepen Place
Colchester
Essex, CO3 3LP
UK

Published: June 2007

Author: Nick Lane, Orange Ltd (Operator Partner), Starcom MediaVest (Fieldwork Partner)

Price: Paper copy: ?1250 / US$2250 / EUR1875
Single PDF*: ?1875 / US$3375 / EUR2813
PDF 1-5 Users*: ?2500 / US$4500 / EUR3750

*Including excel spreadsheets of the survey findings

© CForum.ru


Публикации по теме:

31.10. [Встречи · Интервью]  Продюсер Mobile VAS Conference Михаил Новиков: «Наше мероприятие является катализатором рынка» / SpbIT.ru


Обсуждение

В форуме нет сообщений.

Новое сообщение:
Complete in 2 ms, lookup=0 ms, find=2 ms

Последние сообщения в форумах

Все форумы »

© 2006-2012, CForum.ru
Адрес редакции:
Яндекс цитированияRambler's Top100Рейтинг@Mail.ru